Biurowiec ds. Pomocy Społecznej i Rozwoju Projektów rozpoczyna proces przyjmowania wniosków na udział w dziesiątej odsłonie konkursu o nazwie „Miejsce Przyjazne Seniorom”. Czas na zgłoszenia upływa z dniem 31 grudnia 2024 roku. Celem konkursu jest poszukiwanie miejsc, które na szczególnych zasadach oferują wsparcie dla seniorów, a także proponują usługi dedykowane osobom starszym.

Laureatami konkursu zostaną te instytucje, firmy, organizacje oraz wydarzenia o cyklicznym charakterze, które w sposób wyjątkowy odpowiadają na potrzeby naszych seniorów. W związku z tym, żeby zgłosić swoją kandydaturę, konieczne jest wypełnienie wniosku o przyznanie certyfikatu i dostarczenie go do Kancelarii Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, mieszczącej się pod adresem Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, z załączonym dopiskiem „ZGŁOSZENIE do konkursu Miejsce Przyjazne Seniorom”.

Wniosek można dostarczyć na kilka sposobów: osobiście, korzystając z usług poczty tradycyjnej lub działać w inny, dogodny sposób. Nagrody konkursowe zostaną przyznane w siedmiu kategoriach, mianowicie: administracja publiczna, kultura, edukacja, zdrowie i pomoc społeczna, sport i rekreacja, gastronomia oraz punkty usługowo-handlowe.

W ramach tegorocznego konkursu przewidziane są dodatkowo jednorazowe wyróżnienia dla osób wyjątkowo zaangażowanych w działania na rzecz seniorów z Warszawy!